rrock'n roll child

tiistai 17. tammikuuta 2012

Kuvia

Tuli tässä mieleen et voisin laittaa tänne kuvia joita oon ottanu viime viikolla.. no,tässä niitä tulee:


 
 

En jaksanu laittaa kuvatekstejä,mut eiköhän kaikki varmaa tajua mitä noi kuvat esittää..

Ja voisin vaikka kertoo jotaki tästä päivästä. Mut herätettiin klo 7.30,ku mentii poikkeuksellisesti ysiin.
Söin normaalisti aamupalan,pesin hampaat,puin yms. Lähin siinä joskus kasin jälkee pysäkille.. onneks bussi ei ollu täynnä.
Ku pääsin koululle nii hain päiväkirjan ku oon sen virallinen kantaja ja menin sitte toisee rakennukseen.
Meillä oli ekana yks tunti terveystietoo, saatiin puhua kaverin kaa koko tunti. Meidän ois pitäny puhua jostai sairauksista mut me puhuttii iha jotai muuta :--D.  Terveystiedon jälkee oli kaks tuntii liikkaa, ja ne oli oikeestaa aika kivat tunnit ku pelattii pitkästä aikaa jalkkista ! Ja sit pelattii vähä korista. Iha kivaa oli :).
Meillä on ens kerralla liikassa jotai värikuulien ammuntaa.. on se varmaa iha kivaa.
Liikkatuntien jälkee käytii kaverin kaa koulun myymälässä,kaveri osti ittellee mehua ja sämpylän, ite en viittiny ostaa mitää ku mulla oli jo omat eväät mukana. Mentii sen jälkee mac-luokkien etee syömää ne eväät,datailtii vähä aikaa painosalissa ja mentii sitte oottaan matikan tunnin alkua. Matikan tunnit meni aika nopeesti mut ei se mitää haitannu, ku en ees välitä matikasta :D Matikan tuntien jälkee jotkut jäi tukariin,mun ei tarvinnu jäädä sinne nii lähin kotii.
Oon nyt sit täs vaa datannu,pitäis varmaa kohta syödä jotai.
Ainiin,mulla on huomenna tutustuminen tonne maalaripuolelle. Ku tää mun nykynen ala ei oo oikee sujunu hyvin nii vaihan varmaa alaa jossai vaihees..

Mut eipä tässä taas muuta ollu.

1 kommentti: