rrock'n roll child

tiistai 10. tammikuuta 2012

En keksi järkevää otsikkoa

Oli aika normi koulupäivä ja sillee..mentii kasii,heti ekana oli pari tuntii terveystietoo.. se ope päästi meidät kirjastoon tekeen jotain ryhmätyötä. Se oli iha jees.Sit tais olla pari tuntia liikkaa,pelattii pitkästä aikaa koripalloo ja oli seki iha jees vaikken ollu hirveen aktiivinen. Kyllä mä sitä palloo pidin pari kertaa kädessä :D.
Sitte oli ruokatauko, söin sämpylän,tomaattia ja tripin. Sit oli pari tuntia matikkaa,laskettiin vähä aikaa pinta-aloja ja sit tauon jälkee siirryttiin laskeen jotai iha outoo jonka nimee en eees muista. Kaikki lähti kahen jälkee himaa paitsi mä ku halusin mennä matikan tukariin joka loppu sit siinä kolmen maissa. Mulla on jotain "pieniä" ongelmia matikan kanssa nii aattelin et tarttisin vähä harjotusta.

Ja tässä ois muutama kuva joita oon ottanu viime aikoina:









Ja huomenna on kans varmaa iha normi koulupäivä.. lukkarin mukaan ois 8-10 terveystietoo, 10-12 kuvista ja 12-14 tietotekniikkaa...

Ainiin, nyt mulla on sit lippu Nightwishin keikalle ! Aaaa en kyllä yhtään malta oottaa tota keikkaa !
NIGHTWISH JA POISONBLAAAAACK <3 En oo toki yhtää sekasi :)

Että sellasta : ).  En tiiä jaksanko kirjottaa tänne huomenna mitää.. kattoo ny jos tapahtuis jotai erikoista... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti