rrock'n roll child

lauantai 21. tammikuuta 2012

Heloou

Onneks on viikonloppu! Kouluviikko ei ollu onneks kauheen raskas mut on se kuitenki ihanaa viettää viikonloppua. Koulussa ei oo ees tapahtunu mitään ihmeellistä. Paitsi torstaina ku päästii pari tuntii aikasemmi : ).
Meillä ois ollu koulua neljää asti mut ope päästi meidät jo kahelta ku oli joku opettajien kokous. Mut iha hyvä vaa et päästii ajoissa,ehdin ainaki kirjastoautolle. Ja mulle tuli samana päivänä Demi! Siinä on aika mielenkiintoisia juttuja. Ja siinä oli pari hyvää julistetta,AC/DC ja Leijonakuningas! Mut heitin sen AC/DC::n julisteen lehtiroskikseen ku emmä oikeestaa tee sillä mitää.. se ei mahdu mun oveen ja mun laatikot pursuaa julisteista et eipä se ois sinnekkää mahtunu :D. Mut ei se haittaa. Leijonakuningas kuitenki säästyi ku se oli  nii upeen näköne.. mut en tiiä minne laitan sen. Olihan se AC/DC:n juliste kans iha upee mut... no en ees tiiä mitä sanoisin.


Niin ja sisko teki mulle eilen jonku testin et kui hyvin tiiän presidenteistä. Mä sain siitä 7/10 pistettä ja sain palkinnoks... NENÄLIINAN JA KIRJANMERKIN! Että joo kiitosta vaa :--D.



Ainii, eilen tuli Emma-gaala. Olin oikeesti ilonen siitä et Michael Monroe sai Emman Vuoden Rock-albumista.. toisaalta ois ollu hienoo jos Recklessit ois voittanu sen mut no, eihän sille mitää voi. Mut hyvä Mike! Chisu sai iha kivasti niitä palkintoja.. no,onnee Chisullekki sit vaikken mä siitä sillee kauheesti tykkää.  Ja hei Recklessit oli kans paikan päällä.. Olli oli ihana.. repesin niille viiksille :--D.

Mut joo,tänää ei oo tapahtunu mitää ihmeellistä,heräsin joskus puol kympin jälkee,katoin telkkaa,söin aamupalan,puin,kuuntelin musaa ja tulin koneelle. Oon kuunnellu aika kivasti biisejä tänää : ).

Tässä on pieni lista mitä oon kuunnellu tänä aamuna:

Battle Beast - Savage And Saint
Survivor - Eye of the Tiger
Rainbow - I Surrender
W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody
Negative - Planet of the Sun
Alice Cooper - Poison
Reckless Love - On the Radio
Michael Monroe - Modern Day Miracle
Michael Monroe - Trick of the Wrist
Stamina - Kadonneet kolme sanaa
Lovex - Crash my world
Nightwish - Ghost river
Nightwish - Storytime
Reckless Love - Hot

No ainaki noi tuli kuunneltua : ).

Ainii,voisin tähä loppuun laittaa taas kuvia


oli yks päivä vähä tylsää nii kirjottelin jotai..

luminen kuva :)

Pantteria..omnomnon.. oon syöny kohta noi kaikki :o
En oo hirveesti kuvaillu lähiaikoina.. mut aattelin kuvata joku päivä taas : )

Have A Nice Weekend !

2 kommenttia:

  1. Mitäs mielenkiintoisia juttuja Demi mahtoi sisältää? Itselleni se ei ole iskenyt enää pitkään aikaan nimittäin :D

    VastaaPoista
  2. No sieltä löytyy esim rakkausstooreja,megamokia,salainen palvelu.. ja sit jotain musa-ja leffajuttujaki löytyy :)

    VastaaPoista