rrock'n roll child

lauantai 28. tammikuuta 2012

Heeeips

Mulla oli eilen synttärit, oon sit ens vuonna jo 18! Sain heti aamusta muutaman lahjan. Sain siskolta neuleen, juustonaksuja ja tuttifrutti-pussin. Äiti oli ostanu mulle geishaa ja muumimukin 8) Sain mä myös vähä rahaa.



Tossa on vielä ne lahjat jotka sain.. en muistanu ottaa siitä neuleesta kuvaa mut eipä se ny haittaa.

Ja eilen tuli Salkkarit,The Voice of Finland ja Ghostbusters! En kyl ehtiny kattoo Ghostbustersia kokonaa ku piti mennä enne yhtätoista nukkuu ku tänää oli aikane herätys.Jouduin meinaa lähteen kouluu ku meillä oli virallinen koulupäivä. Ei meitä ollu ku vaa neljä siellä paikan päällä.. päästii sit vähä aikasemmi. Meillä oli yks tunti terveystietoo,kerrattii vaa ens viikon kokeesee ja sovittii ettei kerrota muille mitä siihe kokeesee tulee ku ne ei ollu paikalla.
Sit oli pari tuntii kuvista, en oo päässy mun työssä yhtää eteenpäin ku en tajua sitä ollenkaa. Repeilin tyylii kokoaja jollekki iha randomille. :D
Sit oli tietotekniikkaa mut ei me opiskeltu ollenkaa,me vaa käytii tutustumassa uuteen logistiikkarakennuksee, oli aika hienon näköne.




Huomaa kyllä et on ollu "vähä" tylsää fysiikantunneilla.. kirjottelin ja piirsin eile jotai ku ei ollu oikee muutakaa tekemistä.  Ja noi ylemmät kuvat on vaa jotai talvikuvia mitä oon ottanu lähiaikoina. Lumiset kuuset on kyl hienoja.


Juttelen tässä vaa kaverin kaa mesessä ja seikkailen netissä. Aattelin jossai vaihees lukee vähä terveystiedon kokeesee ku se on ens tiistaina ja oisha se kiva jos siitä sais ees kakkosen.  Ja sit kattelen joskus illemmalla Putouksen ja Terra Novan. Terra Nova on siis uus sarja joka alkaa tänää,aattelin alkaa seuraamaan sitä,voihan se olla hyväki ohjelma.

Mut ei mulla täs muuta ihmeellistä ollu.

2 kommenttia:

  1. Synttärionnittelut! Tuli myös Putous ja osa Terra Novasta katsottua, jälkimmäiseen petyin aika tavalla.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Mun mielestä se Terra Nova-jakso ois ollu parempi jos niitä dinoja ois näytetty enemmä :--D

    VastaaPoista