rrock'n roll child

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Ei tässä mitää erikoista

Että ihan hyvää kuuluu :--D Mitä ny oon ollu ehkä vähäse väsyny tänää... meinasin oikeesti nukahtaa koulussa.
No, pysyin onneks hereillä. Mut tuntu oikeesti et aika ois menny aivan _liian hitaasti :o
Kulutettiin kaverin kaa aikaa kirjottamalla jotain ihan sekoa tekstiä...


 Ja sit kulutin aikaa kirjottamalla Nightwishin parhaimmat kappaleet.. tosta listasta saattaa kyllä ehkä puuttua jotain kappaleita mut en muista mitä D:

Tässä mä vaan dataan taas vaihteeks ja mietin et mitähä hittoo tekisin vielä tänää.. no, kai mä vaa dataan johonki asti ja sit puol kasilta pitää kattoo tottakai Salkkarit. En ees enää muista mihi kohtaa se jäi eilises jaksos mut kai se sit selviää.
Ainii, mulla on aika hyvät suunnitelmat viikonlopulle ! Oon Janskun kaa lauantaina,aattelin et tehtäis sellane Nälkäpeli -pokkari ku sen ohjeet tuli eile Suosikista. Sit Jansku saa pitää sen ku se tykkää Nälkäpeli -kirjoista ja sit se haluais nähä sen leffan (joka tulee siis vissii 23.3. ensi-iltaan?).
Sit aattelin ottaa vaa ihan rennosti ku ei oo onneks mihinkää kiire. Kattelen varmaa jotai leffojakin ja sit teeveetä vois kans kattoo jos sieltä tulee jotai. Ja kyllä mä varmaan kuvailenkin tuolla ulkona.
No mut viikonloppua odotellessa ;) Vielä vaa pitäis jaksaa pari päivää koulua.. plaa. No mut perjantai on aika jees päivä ku päästää jo klo 13 (ihanaa) ja sit klo 15 ois Stamina levykauppa Äxässää! Awesome!

No mut eipä tässä taas muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti