rrock'n roll child

maanantai 5. maaliskuuta 2012

Pikapostaus

Joo.. teen taas vaihteeks pikapostauksen ku en nyt muuta keksi. Pitäis kyl tehä tota tehtävää mut... jatkan sitä ihan kohta. Nyt on sellane fiilis ettei jaksais olla neljään asti koulussa.. koko päivä vaa valokuvausta & kuvankäsittelyä.. tai no ei me varmaa valokuvata mut käsitellää noita kuvia..eei en jaksais D:
Mua väsyttää aika kivasti vaikka meillä oliki ysin aamu mut..... aaaaaaa !

Ja mä niiin haluaisin et olis jo ens sunnuntai....koska NIGHTWISH<3 Eeikä en sit millää jaksais oottaa !
Mä oon vaan nykyään niin hulluna siihen bändiin, sillä on vaan niin mahtavaa musaa, siihen ei oikeesti ikinä kyllästy ! Voisin helposti luetella mun kaikki lempibiisit siltä muttei kyllä nyt jaksa :--D.

Mut joo... ehkä mä nyt lopetan ja jatkan tota yhtä (tylsää) tehtävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti