rrock'n roll child

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Sunnuntaai ja Stamina levykauppa Äxällä

Nonnii, se on taas sunnuntai. Ei oo kyllä mitään ideaa et mitä tekisin tänää.. varmaan datailen vaa täs ja sit oon illemmalla Sinin kaa jos se vaa voi olla :). No mut viikonloppu oli iha ok,heräsin tosin eilen klo 16... ihmettelin kyllä vähä et miten pystyin nukkuun nii pitkää.. menin perjantai-iltana kyllä ajoissa nukkuu.

No mut asiasta toiseen, olin  perjantaina kattomassa Staminaa Levykauppa Äxässä. Ne oli  vaa nimmareita jakamassa, eli ne ei siis esittäny mitää kappaleita mut eii se haitannu :). Sain kaikilta Staminan jätkiltä nimmarin !
Ne on kyllä mukavia. :) Repesin jostai syystä sille ku se yks Staminan jätkä ALLEVIIVAS JUSSI SELON NIMMARIN XD Ja sit Hyrde laitto jonku ihme merkin siihe mun nimmarivihkoo :D. No mut oli kuitenki kivaa :--).

Staminan nimmarisessio :--D

Staminan jätkien nimmarit !

Aika ihana ilme XD

Mun tekee mieli lähtee ulos kuvailee mutten jaksa D: Mut jos Sini voi olla illemmalla nii voitais varmaa käydä kuvailemassa ;). Vois ottaa taas vähä uusia kuvia. Mut nyt mulla ei oo oikee mitää järkevää sanottavaa :D

4 kommenttia: