rrock'n roll child

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Keikkojaaaa !

Olin tosiaan torstaina levykauppa Äxässä Jussi Selon & Neferneferneferin akustisella keikalla. Veti ne kyllä aika mahtavan keikan ! Siellä ei kyllä ollu paljoo väkee.. no mut ei ollu ainakaa mitää hirveetä ruuhkaa toisin ku siellä Anttilassa sillo joskus :--D.  Olin melkee eturivissä, sain aika hyviä kuvia bändistä. Se keikka alkoi joskus neljältä ja loppu sitte siinä joskus puol viiden aikaa.. ei se siis kovi kauaa kestäny mut eipä se haitannu. Sain keikan jälkee nimmarin Jussilta ja sit pääsin sen kaa KAKS kertaa yhteiskuvaa. .. tai siis ku pyysin yhtä randomia ottaan kuvan musta ja Jussista nii sit se ottiki vahingos kaks kuvaa :D.Mut eipä se haittaa.

Ennen keikkaa



Jussin nimmari
Viikonloppu on alkanu ihan kivasti.  Eilen tuli katteltua Salkkarit ja The Voice of Finland.
Molemmissa oli ihan hyvät jaksot.  Voice of Finlandissa meni just oikeat tyypit jatkoon !
Mulla on pari suosikkia jo siinä, Mikko Herranen ja Toni Hiltunen.  Tykkään siis Michaelin joukosta kaikkein eniten.  No mut ei siitä sen enempää.
Käytiin tänä aamuna Cittarissa ostamassa mulle ja siskolle Särkkään kausarit. Pääsee taas sinnekki sit kesällä :). Ja sit siellä saattaapi olla taas Pitkä Kuuma Kesä -lähetykset, en oo tosin yhtää varma et millo ne taas alkaa vai alkaako ollenkaa.. no mut joka tapauksessa on kyllä tosi kiva päästä Särkkää sitte taas ku se aukee.
Mulla ei oo vielä mitää tietoo et mitä oikee tekisin tänää.. aattelin kyl kattoo klo 15.05 sellasen leffan ku Sinbad - Seitsemän meren sankari  (vai mikä lie) ku en oo nähny sitä ikinä ja mun on pitäny kattoo se joskus mut sit se on vähä jääny.. mut tänää sen vois tosiaa kattoo ku tulee maikkarilta. Ja sit oon ehkä Sinin kaa.
Ei oo ainakaa vielä muita suunnitelmia.
Huomenna oiski sitte se kauan odotettu Nightwishin keikka ! Ovet aukee joskus klo 18.30.. mut meen sinne ehkä seiskaks. Nightwish alottaa vasta klo 21 mut pitäis kyllä nähä myös se Poisonblack ku tykkään myös siitäki :). On se vaan niin ihanaa päästä taas keikalle <3
Ainiin, meillä vaihtuu ens viikolla lukkari... maanantaisin ois koulua 10-16 (jes saa nukkua pidempää), tiistaina,keskiviikkona ja torstaina 8-16 ja perjantaina 9-15 jos nyt oikein muistan. Perjantaina tulee kyl vähä kiire jos me päästää tasan kolmelta. Ku Stamina ois levykauppa Äxässä joskus kolmen aikoihi nii pitäis sinnekki päästä.. no mut enköhä mä ehdi. Pitää tottakai saada Staminasta paljo kuvia ja nimmariki ois jees :). Ja miksei vaikka yhteiskuvaki.  Tässä kuussa olisi siis vielä kaks keikkaa, huominen Nightwishin keikka ja sitte ens perjantaina Staminan nimmarikeikka (?).  Ei oo tässä kuussa muita keikkoja tulossa...siis ainakaa vielä. Ja ens kuussa ois Amorphiksen keikka mut en oo vielä varma oonko menossa sinne.. riippuu vähä.
Ja kesällä ois Tammerfest tuolla Ratinanniemessä, meen ehkä siihe mikä on torstaina ku siellä esiintyis ainaki Stamina,Apulanta ja Kotiteollisuus :). Mut niin, en oo kyl vielä ihan täysin sataprosenttisen varma et oonko menossa sinne Amorphiksen keikalle.. tai sit toho Tammerfestii.. riippuu täysin siitä onko mulla varaa niihin.
No mut ei mulla muuta ihmeellistä ollu. Hauskaa viikonloppua kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti