rrock'n roll child

keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Better than I know myself

Pakko tulla ilmottaan tänne et sain maanantaina luettuu Törkytehtaan. Oli tosi mahtava kirja, pitäs oikeesti lukee enemmä semmosia kirjoja jotka kertoo jostain bändistä tai artistista. Oon vasta lukenu:
  •  Ari Koivunen: Karaokebaareista hevilavoille
  • Michael Monroen elämänkerta
  • Nikki Sixxin heroiinipäiväkirja
  • Mötley Crüe: Törkytehdas
 Sain joskus joululahjaks ton ekan kirjan, Michael Monroen kirjan sain mummulta lainaks ku se oli ostanu sen joskus. Ja noi pari viimestä kirjaa lainasin koulun kirjastosta. Tuli just tänää palautettua ne sinne ja lainasin Minä,Ozzy -kirjan. Vaikuttaa kyl hyvältä kirjalta, siinä on jotai yli 400 sivua ja ite oon vasta sivulla 62.
Mut suosittelen oikeesti lukeen tommosia kirjoja. Aattelin et sit ku oon lukenu Ozzyn kirjan nii voisin jopa lainata ja lukea PMMP:n ja Green Dayn kirjat. Ja ois hienoo lukee viel joitain KISSin kirjoja ja muita semmosia.
Tänää tulee taas kirjastoauto, jes pääsen lainaan jotai leffoja viikonlopulle. Mitää kirjoja en varmaa viitti lainata (paitsi jos siellä on joku erittäin mielenkiintoinen kirja) ku mulla on toi Ozzy-kirja luettavana.
Mulla ei ees oo vielä mitään viikonloppusuunnitelmia... hmh, vois vaikka kattoo niitä leffoja mitä tuun lainaan kirjastoautolta, jos nyt ees löydän mitää hyviä. Sit vois jopa tekstata jollekki kaverille ja tehä sen kaa jotai speciaalia :D. Että ei mulla nyt muuta, kuuntelen täs samalla yhtä sekalevyä siskon kaa ja datailen. Vois vielä lukee vähä aikaa tota Ozzy-kirjaa enne ku lähen sinne kirjastoautolle.
Niin ja hei, otsikko tulee tästä kappaleesta:


Emmä yleensä kuuntele tämmöstä musaa,  mut tää biisi on vaa jotenki hyvä :o.
Huomenna ois koulukuvaus, sieltä tettii, perjantainaki vielä tettiä... Mut pian se viikonloppu tulee!





2 kommenttia:

  1. miks sä lainaat leffoja kirjasto autosta? :o

    VastaaPoista
  2. ööh.. no sieltä löytyy yleensä iha hyviä leffoja (niiku kyl kirjastostaki) mut kirjasto on jossai tuol pidemmällä ja kirjastoauto taas tulee melkee tähä lähelle :D

    VastaaPoista