rrock'n roll child

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Light Years Apart

Mooip! Mulla on tähän aikaa illasta hieman tylsää joten kirjotanpa tänne sit jotai :).
Olin tosiaan eilen siellä kaupungissa Janskun kaa, oli iha kivaa. Käytiin eka Epesillä ku ostin sieltä lipun The 69 Eyesin keikalle, joka on siis 21.12. Pakkahuoneella. Aattelin ostaa sen jo valmiiks ettei tuu sit kauhee kiire ostaa sitä lähempänä keikkapäivää..
Epesin jälkee käytii Anttilassa. Ostin sieltä Sturmiksen uusimman levyn. Maksoi jotai 19,95 €.
Oon kuunnellu sitä aika paljo, ja pakko sanoo ettei tolla levyllä oo yhtää huonoo kappaletta! Kaikki biisit on aivan mahtavia! :) Light Years Apart kuulostaa toosi mahtavalta, joten nimesin tän postauksen sen mukaa :D. Se on semmone aika....jännä kappale johon en taida ikinä kyllästyä. Enkä mä niihin muihinkaa biiseihin tuu varmaa kyllästymään! ;)



Anttilan jälkee taidettii käydä Hesessä. Jansku joi pirtelön ja ite söin pehmiksen.
Sen jälkee käytii kuvailemassa jossai Plevnan takana jonka jälkee käveltii viel jossai Tammerkosken lähellä. Sieltä sit käveltii Eteläpuistoo ja käveltii sieltä kotii. Tässä ois muutama kuva siitä mitä kuvailin Eteläpuistossa päin :) Niin ja toi eka kuva on muutes sieltä perjantain keikalta, unohdin laittaa sen toho eiliseen merkintää.





Ja tää päivä ei oo ollu kauhee erikoine.. kävin tossa aamupäivällä kaupungissa siskon kaa. Käytii eka Koskarissa kiertelemässä muutamissa vaatekaupoissa ja sit sisko osti eläinkaupasta uuden vesipullon marsulle. Sit käytii Cybershopissa. Ostin sieltä yhen kivan topin.. otin tolle kaupunkireissulle mukaa 25 € ja mulle jäi siitä reissusta 9 € :D. Mut joo... mun piti mennä tänää kattoo kaverin marsuja ku se oli hankkinu kaks tyttömarsuu :3 Mut meenki vasta huomenna.
Että joo ei nyt tuu muuta kerrottavaa mielee, joten moimoi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti