rrock'n roll child

torstai 6. syyskuuta 2012

Pari kollaasia + turhaa höpinää

Moi taas! Mulla ei oo nyt taaskaan tänne mitään niin erikoista asiaa, mut aattelin laittaa pari kollaasia noista kuvista mitä otin sunnuntaina. Olin siis sunnuntaina pitkästä aikaa Janskun kaa, käytii huvin vuoks yhellä koululla missä oltii joskus ala-asteella.. niin siis oltii iha vaa siinä pihassa :D. Muisteltii siinä niitä ala-aste aikoja ja säädettiin niissä keinuissa jotai..Taidettiin käydä sitä ennen yhessä puistossa, jossa oli semmone jännä kiipeilyjuttu, nii kiipeiltii siinä vähä aikaa.. Sit me käytii sen koulun pihan jälkee taas siinä samassa paikassa kuvailemassa niiku aina. :D Oli iha kivaa. Mut voisin laittaa nyt nää kollaasit enne ku unohdan:





Joo näissä on taas tämmöne suuri koko et noi kuvat näkyis paremmi.. ton toisen kollaasin vikan kuvan taisin ottaa vasta maanantaina, ku kävin sillo koulun kirjastos lainaamassa noi pari kirjaa mitkä oon aina halunnu lukee. Mötley Crüe: Törkytehdas ja Nikki Sixxin heroiinipäiväkirja. Oon tällä hetkellä lukemassa tota heroiinipäiväkirjaa, tosi hyvä kirja vaikka aihe onki aika vakava. Mut joo ei siitä sen enempää..
Mulla alko tänää työharjottelu yhessä kaupassa..tuli siellä se 6 tuntii hyllytettyä, iha kivaa oli :D.
Huomenna sinne sitte taas.. mitäköhän tekemistä ne mulle sillo keksii ? :D
Mut onneks huomenna on perjantai, nii pääseeki sit työharjottelun jälkee viikonlopun viettoo :) Lauantaina meen Hannan kaa Särkän päättäjäisii ja sunnuntaina meen ehkä käymään Ikeassa. Että ei sen ihmeempiä, jos jaksan nii kirjotan tänne sunnuntaina tai sit ens viikolla niistä Särkän päättäjäisistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti