rrock'n roll child

torstai 1. marraskuuta 2012

Mysteria

Pientä pikapostausta kehiin ku en nyt muuta keksi.
Tuli taas eile käytyä kirjastoautolla. Huomasin siellä pari Salkkarikirjaa, jotka oon lukenu joskus vuonna nakki ja muusi,mut päätin lainata ne kuitenki. Siis semmoset kirjat ku Sofia ja salaisuuksien kevät ja Annika ja Amerikan unelma. Alotin eilen lukeen tota kirjaa mikä kertoo Sofiasta. Salkkarikirjat ku on vaa mahtavia!  Lainasin autolta myös semmosen leffan ku Paavo Pesusieni - the movie :---D Hihi, oon nähny sen joskus ja se on ihana! :3 Katotaa se varmaa lauantaina siskon kaa. Viikonlopusta tulee varmaa muutenki iha hyvä., ku jäädää pitkästä aikaa kaksin kotii siskon kaa, jos ei marsua lasketa.
Mennää varmaa kattoo Miss Farkku-Suomi ku me molemmat ollaa jo kauan haluttu nähä se. Saattaapi olla hyvä leffa :D. Niin ja sit oon Sinin kaa joskus lauantai-iltana varmaa, meen niille taas vaihteeks.
Niiin ja en muista kerroinko tätä, mut löysin viime viikolla uuden tettipaikan! Se on iha kiva paikka, alotin siellä tänää. En kuitenkaaa kerro mikä paikka se on, ettei joku vaa tuu stalkkaamaa :--D. Mut ne työtehtävät siellä paikassa on iha mukavia! Sitä tettiä on siis kaks päivää viikossa, kuus tuntia.  Aika moni meidän luokkalaisista on mun lisäks löytäny tettipaikan. Ja meidän pitäis kirjottaa työssäoppimispäiväkirjaa, plääh.
Mut hei kiva, aina ku oon kirjottamassa siihe jotai, nii en enää muista mitä mun piti kirjottaa :D. Eikä aina ees muista mitä on päivän aikana tehny.... Dementia(ko?) :D

No mut, tämmöne postaus nyt tällä kertaa. Eikä saa tietenkään unohtaa biisiä, jonka kuulin eilen ekan kerran ja johon rakastuin heti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti