rrock'n roll child

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Vain elämää,ei sen enempää...

Luin tässä yks päivä jonkun blogia, niin tää joku oli kirjottanu uusimman postauksen tosta Vain elämää -ohjelmasta.
Mun mielestä se on kyllä mahtava ohjelma! Se tulee siis perjantaisin klo 20 neloselta, ja sunnuntaina uusintana klo 17.15, samalta kanavalta.
Tyhmää vaa, et enää ois Katrin päivä. Loppuukohan se ohjelma sitte? Mut jos loppuu, niin toivottavasti pian alkais toinen tuotantokausi, siis jos semmonen on tulossa.
Ei vitsi ois ihanaa jos oiski tulossa! Se tunne miten artistit laulaa muiden artistien kappaleita niin.... se on hienon kuulosta.
Mun on aina pakko kattoo ne uusinnat, vaikka oisin nähny perjantain jakson. Ja pakko sanoo et noi artistit on hyvin valittu toho ohjelmaa, siis että joka jaksossa kuulee monipuolisia kappaleita.


Jos nää artistit ois pakko laittaa johonki paremmuusjärjestyksee , niin se lista ois suurinpiirtein tämmöne:

1. Jonne
2. Nipa
3. Kaija
4. Erin
5. Cheek
6. Jari
7. Katri

Ja sit voisin viel sanoo jotain lempikappaleita noilta artisteilta..

Jonne
No, sehän ei oo soolo uralla, joten ku mähä oon suuri Negativen fani, niin lempikappaleiden luettelemisessa menis luultavasti koko päivä, niin sanon sitte vaa muutaman:
The Moment Of Our Love, End Of The Line, Jealous Sky, In My Heaven, Kiss Of Hope ja Won't Let Go.

Nipa
Dingon kappaleista vois sanoo ainaki Levoton Tuhkimo, Autiotalo, Sinä Ja Minä ja Nahkatakkinen Tyttö.

Kaija
Kylmä ilman sua,Vapaa, Rakkaus On Voimaa, ja Kaunis,rietas,onnellinen

Erin
Vanha Nainen Hunningolla, Vanha Sydän, On Elämä Laina.. Jos vaikka Nylon Beatinki kappaleista vois sanoo jotain niin.. no ainaki Viimeinen, Rakastuin mä luuseriin, 12 apinaa... :D

Cheek
Räppiä en kyl kauheesti kuuntele.. mut ne biisit mitä oon joskus iha vahingos kuullu tältä artistilta, nii semmosia iha ookoo-kappaleita ois Liekeissä,Jippikayjei (miten nyt kirjotetaankaa..) ja Sokka irti :D

Jari
Mä en oo tätä ollenkaa kuunnellu. Ainoo kappale minkä oon kuullu on Satulinna, joten kaippa se sit ois se lempikappale?

Katri
En oo myöskää Katrin musaa kuunnellu/kuullu kauheesti. :D  Anna mulle tähtitaivas ois se ainoo jonka oon kuullu.


Mut niin, siitä toisesta tuotantokaudesta, että jos sellanen tulis, niin ketkä artistit te haluaisitte siihe?
Ite haluaisin ehdottomasti Olli Hermanin TAI Michael Monroen. Jompi kumpi noista niin arvatkaa vaa alanko seuraan sitä toista tuottaria! ;)

Mut ei mulla muuta,moi! =)


2 kommenttia:

  1. Olis kyl kiva jos tulis toinen tuotantokausi! Ja itekkin toivoisin ainakin Michael Monroen siihen :3

    VastaaPoista
  2. Marika sanoi...

    Olis kyl kiva jos tulis toinen tuotantokausi! Ja itekkin toivoisin ainakin Michael Monroen siihen :3

    << nii ois kyl mahtavaa jos mike tulis siihe ;>

    VastaaPoista