rrock'n roll child

perjantai 23. marraskuuta 2012

Nowhere

Moi! En oo tänne ny muutamaan päivää kirjottanu, ku ei oo ehtiny/jaksanu.
Mut aattelin tehä tästä tämmösen lyhyen postauksen, koska en nyt tällä hetkellä jaksa kirjottaa kauheen pitkästi :-D. Tänää oli iha kiva päivä, olin taas tetissä. Mun tettipaikka on oikeesti paras, koska siellä saa kattoo piirrettyjä ja pelata Angry Birdsiä :----D. 
Ja äske multa leikattii vähä otsahiuksia, ja latvoistaki leikattii. Nyt nää hiukset on sillee iha kivat! :D
Tosin ois kiva jos näihin sais joskus jotain uutta väriä, ku toi mun hiusten oikee väri on jo hieman näkyvillä.
Ja se ei oo kauhee kiva, ku toi mun hiusten oikee väri on aika kaamee.. :D

Mut öö... voisin ehkä vielä kertoa mitä toivon joululahjaks. Ku eihän siihe jouluun nyt oo kovin pitkä aika.
Toivon siis ainaki lahjakortteja johonkin vaatekauppoihin,leffalippuja,suklaata,Nightwish-kirjan, Amoralin Beneath -albumin ja jotai muuta jännää. Mitäs te muut toivotte joululahjaks?:)


Nyt on muute joulukalenteriki jo hankittu, eiks ookki kiva? :D Mulla on itseasias ollu joka joulu joulukalenteri... se on just kivaa ku heti aamusta saa avata luukun! :-D
Ja joulussa on muutenki kiva se tunnelma, lahjat, jouluruoka, ohjelmat yms. :)

Mut joo tota.... eipä mulla taaskaan tuu mitään muuta mielee. Ainii joo, mennää huomenna Janskun kaa kattoo se Nightwish-leffa, Imaginaerum. Uskon et se on hyvä leffa!
Niin ja pitäs varmaan jossai vaihees alkaa suunnittelee et mitä ostan joululahjaks ja kelle... ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti