rrock'n roll child

lauantai 3. marraskuuta 2012

Save Me Once Again

Tajusin tässä äske et mullaha on jo 196 postausta kertyny tänne.. o.o
Että ei varmaa mee kauaa ku tulee kahes sadas postaus.. en oo varma pitiks toi kirjottaa yhtee mut iha sama :D. Mun viikonloppusuunnitelmat vähä muuttu mut ei se mitää.. alunperin mun ja siskon piti siis käydä leffas, mut se lähtiki kaverilleen tonne Vantaalle. Enkä mä viittiny yksin mennä leffaa jos me kuitenki mennää joku muu viikonloppu kattoo se leffa siskon kaa..
Nii ja sit oltiin Janskun kaa täällä meillä... oltii vähä aikaa koneella kattomas yks video jonka Jansku halus näyttää...


Toi meinaa.. en toki revenny :D.  Ja sit pelattii Aliasta! Se on iha mielenkiintone peli... :D
Pelattii just viime yönä siskon kaa sitä, sisko keksi aika hienon selityksen sateenvarjolle:
"Suihku kahdelle,suoja yhdelle!" :--D.  Aika hyvä. Mut mitäs mä vielä kertoisin... niin joo, aattelin tän illan vaa datailla ja kattella telkkaa. Puolen tunnin päästä alkais Talent, sitä vois taas pitkästä aikaa kattoo. Mun piti alkaa seuraan sitä sillee kunnolla, mut se onki sit vähä jääny :D. Ei ihan aina jaksa olla telkan ääressä..  Siinä Talentissa on nyt sit vissii jo joku semifinaali meneillää, vai?
No mut sit Talentin jälkee aattelin kattoo Sävel ja sanat -nimisen leffan joka tulee subilta joskus klo 19.55 jos nyt oikein muistan ton ajan. Se on iha hyvä leffa mun mielest, oon nähny sen joskus aiemminki. Ja sit vois vielä kattoo klo 21.55 Austin Powersin joka tulee Foxilta :-D. En ookkaa noita Austin Powerseja pitkää aikaa nähny..
Nii ja mun piti olla tänää Sinin kaa, mut se lähti johonki juhlii.. :D Meen niille sit varmaa huomenna, ku mun pitäs auttaa Siniä liittämään valokuvia sähköpostii, ku se osallistu johonki One Direction -kisaan :--D. Sini meinaa fanittaa aika kivasti sitä bändiä :D. Mut jokanen tykkää siitä mistä tykkää, mielipideasia.  Ja onhan se 1D sillee iha ok bändi, vaikken ookkaa kuullu niiltä ku yhen kappaleen iha vahingossa joskus kaua aikaa sit :D.
Nooo mutta, eipä mulla nyt sitte muuta! Aattelin muute, et tekisin sen neljännen osan mun lempibändeistä vaikka joskus ens viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti