rrock'n roll child

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Above the law

Eilen oli siis Hardcore Superstarin keikka Pakkahuoneella, jota olin jo kauan odottanu! Lämppärinä oli suomalainen Baton Rogue Morgue, jolta en ollu kuullu ku vaa yhen kappaleen, Hellriden.
Muut biisit kuulosti myös hyviltä! Ja kuvien laatu on taas mitä parhain... :D



Otin tosta bändistä enemmänki kuvia, mut ehkä nää pari kuvaa nyt riittää.

Baton Rogue Morgue lopetti siinä lähellä puolta ysiä, jonka jälkee katoin vaa sitä roudausta ja seisoskelin siinä lavan eessä. Tasalta tuliki sitte Hardcore Superstarin vuoro. Ihmiset ryntäs lavan etee, kaikki (+ minä) alko kiljuu iha hirveesti ku bändi tuli lavalle! En tienny ihan kaikkia biisejä mitä ne veti, mut tottakai ne kuulosti mahtavilta! :) Parin kappaleen aikana tuli kyyneleet silmiin (Someone Special jonka ne veti akustisena ja Run To Your Mama). Lauloin aika paljon tuttujen biisien aikana :)  Yhessä vaiheessa huomasin mun eessä Olli Hermanin ja sen vaimon! Vähänkö siistii, ku en ollu nähny Ollia piiitkään aikaan! Mut emmä niitä viittiny häiritä.
Ja siinä yhessä vaiheessa, ku kuvasin Hardcore Superstaria, nii ne Baton Rogue Morguen jätkät joutu menee mun käsien alta ku ne ei halunnu häiritä mun kuvaamista :-D Niiin ja hämmennyin kivasti ku Negativen Antti tömähti sinne lavalle jossaki kohtaa! :'D Oli sitäki kiva nähä!
Ja mitähän muuta kivaa tuolla keikalla tapahtu... Nii, se laulaja Jocke oli häippässy johonki ja sit se tuli takas lavalle Sauna Open Air -paita päällään, ja lupas et nähää tänä kesänä Sauna Openissa! <3
Ihan mahtavaa, nyt ootan entistä enemmän tulevaa kesää! ;)

Negativen Antti kävi lavalla :-D


KIITOS AIVAN MAHTAVASTA KEIKASTA BATON ROGUE MORGUE JA HARDCORE SUPERSTAR ! <3

Tänää tuli käytyä pitkästä aikaa Lielahdessa mummin kaa. Näin myös toista mummua ja serkun, ku neki oli päättäny lähtee tänää sinne. Käytii Mäkissä, Tokmannilla, Cittarissa,.Löytötavarassa ja jollain kirppiksellä. Mukaan lähti sellanen leffa ku Grimmin veljekset (Tokmanni, 2€), The Rasmus -vihko (Löytötavara,1,50€)
ja pari Duudsoni -karkkipussia (Tokmanni, en muista hintaa :D) Mummi osti mulle The Voice of Finland -arvan (Michael Monroe) ja sain siitä 5€! Ihan kiva reissu siis oli!



Nyt oon vaa täs datannu ja kuunnellu Hardcore Superstaria :) Aattelin ehkä myöhemmin kattoo Carrien (tai sit katon sen huomenna), pitäs myös varmaa syödä tota makaroonilaatikkoo mitä porukat jätti.. ja illemmalla katon Kidsingin (klo 19.30 mtv3) ja Deep Blue Sean (klo 21,sub).Että eipä mulla nyt muuta :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti