rrock'n roll child

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Mut haastettiin (taas!)

Kuinkaha monta tän tyylistä haastetta oonkaa jo tehny tänne.. No mut ehkä mä nyt sit teen tän :D Sain haasteen Veralta.


Ohjeet:





Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa



  • jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  • pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
  • haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  • heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
  • sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
  • ei takaisin haastamista
11 asiaa minusta
1. Oon kipuherkkä
2. Stressaan liikaa asioista
3. Mua myös jännittää joskus liikaa..
4. Sain jäädä marsun kaa kaksin kotii viikonlopuks :-)
5. Tykkään muutenki viettää välillä aikaa yksikseni
6. Vihaan määräilyä. turhaa valittamista, ja muutenki typeriä ihmisiä
7. Mulla on tänää pitkästä aikaa keikka tuolla Pakkiksella (Hardcore Superstar <3)
8. ... ja lämppärinä Baton Rogue Morgue :)
9. Itkin ku Jenni kuoli Salkkareissa
10. ..koska se oli yks mun lempihahmoista
11. Mut Severi on ärsyttävä :-DD
Haastajan kysymykset mulle:
1. Paras elokuva?
- Ääh näitä on iha liikaa! Mut ainaki Rock of Ages ja Ace Ventura :D
2. Unelma-ammatti?
- Valokuvaaja
3. Paras biisi ikinä?
- Vaikee sanoo.. Oon kuullu niin monta parasta biisiä.. Mut yks parhaimmista on varmaa
The 69 Eyes - Betty Blue
4. 3 tärkeintä asiaa sun elämässä?
- Perhe,kaverit, ja....en muute tiiä, musiikki/ruoka/terveys? vaikee sanoo
5. Kerro 10 hyvää puolta itsessäs. :)
- Emmää noin montaa jaksa.. En ees tiiä onks mulla noin paljoo hyviä puolia :o Mut siis, oon aika huumorintajuinen, ja osaan olla mukava muille.
6. Minne haluaisit matkustaa?
- Ainaki Lontoosee, New Yorkii ja Pariisiin!
7. Oletko rasisti?
- En
8. Mihin uskot?
- Öööööm.... No ainaki siihe et jotkut ihmiset voi muuttua. Emmä ton parempaa keksi :-D
9. Onko sinulla huonoja tapoja?
- Valitettavasti. Esim. kynsien pureskelu :D
10. Onko tämä kuva pelottava vai kaunis? :D
- Mikä kuva? :D
11. Koska aloitit bloggaamisen?
- v. 2011
Omat kysymykset:
1. Lävistykset vai tatuoinnit?
2. .. omistatko sellaisia?
3. Kummassa oot parempi, ruotsissa vai enkussa?
4. Entä äikässä vai matikassa?
5. Missä kaikkialla oot asunu elämäs aikana?
6. Ootatko jo innolla kesää?
7. Mikä kesässä on parasta?
8. Entä huonointa?
9. Paljon täytät seuraavaks?
10. Ootko peruskoulussa, lukiossa vai amiksessa? Vai jossai muualla?
11. Kuinka usein päivität facebookkiasi? :D

Nonnii.. tämmöne tästä sit tuli! En jaksa mainita tässä mitää tiettyjä henkilöitä kenet voisin haastaa. Eli haastan kaikki jotka lukee/selaa tän! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti