rrock'n roll child

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Hey Stoopid


Ehdotin yks päivä et voitas syödä pitkästä aikaa tortilloja.. Joten syötii sit eile! Tortillat on aina vaan niiin parhaita, ja mulla on aina siinä jauhelihaa,paprikaa,kurkkua,tomaattia,ananasta ja amerikan dippiä...<3 Kuuluu ehdottomasti mun lempiruokiin.

tossa vähä noita täytteitä, muistin vasta sillo ottaa kuvan ku noi laitettii takas jääkaappiin...:D
oli tossa tacojakin, mut mun mielestä toi tortillapohja on parempi
Ja tänää tuli käytyä leffassa Janskun ja Eeron kaa. Leffa oli siis se Lumoava kirous. Oli hyvä! :) Juonen voi lukee täältä.
Ennen sitä leffaa tuli muutama traileri,nii varsinki se yks traileri jäi mielee; Scary Movie 5! Tulee jossai vaihees ensi-iltaa, se traileri vaikutti niiin hauskalta et se koko leffa on kyl pakko kattoo! :D

jokaisella omat popparit, ja juomat, tosin otin ittelleni juoman tilalle karkkia





Leffa kesti semmoset pari tuntia. Sen jälkee suunnattii viel Subiin, pitkästä aikaa.



Taidettiin me viel Koskarissaki käydä, mut sieltä oli menny melkee kaikki liikkeet jo kii. Lähettii sit jo kotii.  Että oli iha hyvä päivä!


Huomenna aattelin lähtee iskän kaa käymää mökillä, ku se siis laittaa sen valmiiks ku se menee äidin kaa sinne ens viikonloppuna. Saadaan siis jäädä siskon ja marsun kaa taas kolmisin kotii, yay :) Tosin oishan se kivempaa olla marsun kaa kaksin kotona.
Iskä puhu jotai et voitas kuunnella jotaki mun levyä matkan aikana. En vaa tiiä pitäskö ottaa Mötley Crüen vai Hanoi Rocksin levy mukaa.. Koska iskä vois tykätä niistä! No ehkä mä otan varmuuden vuoks molemmat mukaa :3

Ja huomenna vois myös kattoo sen Romeon & Julian. Ja datailla... nii ja kattoo telkasta Olipa kerran ja MIB 2, joka siis tulee klo 21 neloselta.

Ei mulla nyt sit muuta :) Ainii joo, mennää Janskun kaa kattoo se Hannu ja Kerttu ens viikolla!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti