rrock'n roll child

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

I will be your guardian angel

Oisin voinu laittaa otsikoks jonkun lauseen Lovexin uudesta Action -kappaleesta, mut oon kuullu sen vasta kerran nii en iha osaa viel niitä sanoja. Eikä niitä sanoja taida löytyy vielä netistä. Voisin muute heittää sen kappaleen tähän:




Aivan mahtava biisi mun mielestä!

Ja viikonloppu on menny.... noh, iha hyvin tähän mennessä. Porukat siis tosiaa lähti sinne mökille perjantaina, nii ollaa oltu siskon ja marsun kaa kotona koko viikonloppu.
Perjantaina ei tehty mitään erikoista, katoin Salkkarit ja Voice of Finlandin kuten aina. Onneks Christian pääsi jatkoo, se on mun mielestä paras laulaja tos kisas!
Se laulo just siinä perjantain jaksossa Led Zeppelinin Rock and Rollin, kuuluu ehdottomasti mun lempibiiseihin ;) Sisko muute innostu tekeen kakun keskellä yötä.. :D


Eilen ei ollu myöskää kauhee erikoinen päivä, Sini tuli meille vähäks aikaa, jonka jälkee hihhuloitiin kirjastolle. Piti ettii sieltä yks leffa, mut sitä ei löytyny.
Mukaan lähtiki sit Avatar ja Carrie. Ne vois kattoo tässä lähiaikoina. Lainasin myös Sonata Arctica: Stones grow her name -albumin.
Nii ja Sini oli käyny Virossa, sain siltä karkkia tuliaiseks!



Sini lähti sen kirjastoreissun jälkee toiselle kaverillee,nii mä lähin kotii. Käytii siskon kaa kaupas ostamassa marsulle lisää ruokaa, jonka jälkee katottii Dan in real life. Oli iha jees leffa. Se loppu sillee hyvin, et kello oli vasta jotai 17:50, siinä oli hyvää aikaa pestä hiukset.





Tasalta alko Killer Karaoke Kutoselta, sitä oli taas kiva laulaa :)
Sen jälkee datasin vähä aikaa, tein valmiiks iltapalan jonka sitte söin Kidsingin aikana. Oli aika hyvä jakso, hyviä laulajia ja sillee :D Ne koelaulut siirty täältä Tampereelta Rovaniemelle. Kidsingin jälkee lakattii kynnet siskon kaa. Mun kynsistä tuli iha surkeeet :--D En ees viittiny ottaa kuvaa..
Datailtii viel kynsienlaiton jälkee, katottii Salkkarivideoita joiden jälkee mentiiki jo nukkuu.
Ja tänään mennää leffaa Janskun ja Linnean kaa, en tiiä tuleeks siskoki mukaa ku se ei osaa koskaa päättää. Mennää kattoo Mahtava Oz 3D:nä! Uskon et se vois olla hyvä leffa. Mun pitäs nähä viel pari muutaki leffaa, se joku ihmee Jack the giant's slayer, vai miten se nyt kirjotetaankaa.. Ja Mama, oon kattonu sen trailerin jo pari kertaa ja se leffa on kyllä pakko nähä! Toi Jack the giant's slayer perustuu siihen Jaakkoon ja pavunvartee. Ja Mama on kauhuleffa, se tais tulla just perjantaina ensi-iltaa jos oikein muistan.

Mut eipä mulla taas(kaan) muuta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti