rrock'n roll child

torstai 14. maaliskuuta 2013

Dance D'Amour

Moi! Aattelinpa taas kertoo mitä lainasin eilen kirjastoautolta..

Hieman leffoja :) Iron Man, Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2 (oon nähny sen jo pari kertaa mut pakkohan se on kattoo uudestaa), Romeo & Julia ja Kuinka hukata kundi 10 päivässä. Sori noi suttaukset + laatu failas.
Aattelin ehkä kattoo huomenna ton Iron Manin ja sitte ton Kuinka hukata kundi 10 päivässä :-D Sunnuntaina vois kattoo Romeon & Julian. Ja tiistaina Harry Potter!


Meltdownin levy. Ei ehkä mikää kauhee tunnettu bändi,mut ei se mitää. Hyvän kuulosta musaa soittavat ;) Suosittelen!

Emmä sit muuta lainannukkaa. Oisin voinu lainata jonku kirjanki jos siel vaa ois ollu joku kiinnostava. Ehkä ens kerralla sit.


Iskä oli ostanu eile 4 sipsipussia, ku oli ollu kuulemma niin halpoja. En vaa enää muista kui paljo niiden hinta oli.
Ehdin jo syömään omat sipsini, yläpuolella siis kuva niistä. Kaikilla mausteilla<3 Nam!
Ja mulle oltii ostettu myös tämmöstä Haribo-jätskiä, en ollukkaa ikinä maistanu sitä. No johtuisko siitä et noi on vissii jotai uutuuksia?:D
Mut on kyllä hyvää :3



Mulla loppu tänää tetti. Ens viikolla alkaa neljäs jakso, pitäs löytää joku uus tettipaikka. Ääh, en ees tiiä minne menisin seuraavaks...
No se on sit sen ajan murhe, ehkä mä löydän jonku kivan paikan!
Huomenna onki vapaapäivä, ku on joku opettajien kokous. Aion kuitenki käydä koululla, ku haen mun rentoutus -kurssin kansion. En halua et mun tunnilla tehdyt pohdinnat heitetää roskii :--D  Ja lauantaina meen Janskun ja Eeron kaa kattoo Lumoavan kirouksen!

Eipä mulla nyt muuta kerrottavaa tuu mieleen... Ainii, Hohto on kirjana tosi hyvä,kannattaa lukea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti