rrock'n roll child

perjantai 13. syyskuuta 2013

Bannereita

Tässä ois kaikki mahdolliset bannerit mitä oon joskus yrittäny väsätä tänne blogin puolelle. Jotkut näistä ei oo ollu ees kauaa aikaa täällä, oon joskus kyllästyny niin nopeesti johonki banneriin. Toi jossa lukee 'Hold on to your dream' on oikeestaa vaa luonnos, ku en oo koskaa aikonu laittaa sitä ihan tollasena tänne. Mut joo, ei nää nyt kovin ihmeelliset oo. Ja noi kuvat oon siis ite ottanu, ku tykkään tehä bannereita mieluummi ite otetuista kuvista :) Niin ja joihinkin bannereihin en ees oo jaksanu lisätä mitää muita kuvia, nii sit oon vaa vähä muokannu tota bannerin värisävyä. Nii ja ehkä kerran oon ottanu netistä kuvia yhteen banneriin, joka on toi leopardibanneri. Mut mikä näistä on kivoin?













PS. Oon aatellu et tekisin joskus uuden bannerin, ku toi nykyinen on ollu jo aika kauan. Ehkä jotain ulkoasumuutoksiakin vois tehä sit ku vaa jaksaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti