rrock'n roll child

tiistai 10. syyskuuta 2013

Desperado


En tiiä onko kovin moni kuullu sellasesta bändistä ku Los Bastardos Finlandeses? Ehkä ne enemmän heviä kuuntelevat on voinu kuulla. Tai mistä sitä tietää vaikka joku poppia kuuntelevaki on voinu kuulla mut kuitenki :-D
Toi ylläoleva kappale on siis ihan eka kappale jonka oon kuullu tältä bändiltä. Oon ton biisin kuullu monesti Radio Citylta, ja jo heti ekalla kuuntelukerralla aloin tykkäämään siitä tosi paljon. Mulla ei ollu mitää aavistusta kuka sen kappaleen esitti, mut se kuulosti ihan Motörheadilta. Kävin sit Radio Cityn sivulla kattomassa soittolistoja joista sitten lopulta löysin kappaleen esittäjän. Laitoin bändin ja biisin nimen Youtubeen, kuuntelin ja katoin biisin musavideon. Aika perus musavideo, et bändi vaa soittaa. Mut ihan hyvä video kuitenki. Ja mulle tuli jotenki yllätyksenä et tää bändi on suomalainen, mitä luin tuolta Wikipediasta. Päättelin nimestä et se ois ollu joku öö.. espanjalainen? :D
Ja bändi siis soittaa sellasta raskasta rockia, ja niiden tärkeimpiin vaikutteihin kuuluu ainakin Thin Lizzy ja tietty Motörhead.
Mut tosta biisistä vielä sen verran, et siitä tulee jotenki tosi hyvä fiilis! Hyvä melodia jne. :)
Kertosäe jää soimaan päähän. Ton kappaleen perusteella tää bändi vois olla kuuntelemisen arvoinen. Aattelin myös kuunnella bändiltä muitakin biisejä sit ku on enemmän aikaa. Mut kannattaa hei kuunnella toi kappale, ihan huippu!

/ Ei nyt ihan liity aiheeseen, mut en varmaa ookkaa menossa tapaamaan Kotiteollisuuden Jounia Koskariin perjantaina, ku oltiin puhuttu kavereiden kaa et mentäs leffaan. Mut ei se mitää, oon mä sen nyt pariin kertaan nähny ainaki :) Nii ja muistutan vielä et Tartu Mikkiin Live tulee perjantaina 13.päivä klo 21 YLE TV2 !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti