rrock'n roll child

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Musha ring dum a do dum a da.



Kyseisen linkin takaa löytyy top 30-lista parhaista cover-kappaleista, mitä Radio Cityn kuuntelijat oli saanu äänestää. Ykköseksi siis päätyi kappale mikä tuossa yläpuolella on. Oon kuullu kyseisen kappaleen jo niiin monta kertaa ja tuntuu ettei tohon ikinä kyllästy. Biisin alkuperäinen esittäjä on Thin Lizzy, mut mun mielestä Metallican versiota vois sanoo paremmaks. Ihan mahtava versio, enkä kyllä yhtään ihmettele et oli ykkösenä. Muut kappaleet, jotka myös pääsi top 30-listalle, oli mm. Guns N' Rosesin versio Knockig On Heaven's Doorista, joka on muuten älyttömän ihana kappale ja oon senkin biisin kuullu jo ties kuinka monta kertaa. Hanoi Rocksin versio Up Around The Bendistä oli myös saatu listalle, huippua!
Jos joku ihmettelee otsikkoa, niin tommonen kohta on oikeesti tossa ylläolevassa kappaleessa. Se kuulostaa aina niin jännältä.

Vois laittaa pari kuvakollaasia vielä tähän:

Kuvailin pitkästä aikaa näitä Tampereen maisemia. Ja vikassa kuvassa mun vaatekaapin ovi, lisäsin tohon oveen Rockwallin postikortin jonka sain ilmaseks siltä viime lauantain keikalta, näkyy vaa vähä huonosti. Sit tossa on myös todella pieni kuva Hanoi Rocksista, Mötley Crüen juliste ja tossa alhaalla Pepe ja Olli :3 Laatu on ihan nice..

Tuli muuten mieleen vielä yks kiva asia mikä tapahtui lauantaina. Ku oltiin siinä keikkapaikan ovella just lähdössä, niin nähtiin Hessu taas siinä lähellä, koputin sitä olkapäähän, se kääntyy ja kattoo mua ja Janskua, ja kysyn siltä: "Muistatsä meidät vielä?" vaikka nähtiin keikan aikana, ja se vastas: "Joo". :D
Mut joo eipä mulla mitään muuta asiaa taaskaan ole, laitan vielä yhen kivan videon Rockwallista minkä näin vasta nyt maanantaina Youtubesta. Ihan paras!
"ME SYÖTIIN PORKKANAAA!"

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti