rrock'n roll child

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Soitetuimmat biisit + kuvia

Aattelin nyt pitkästä aikaa laittaa tänne biisejä mitä oon kuunnellu eniten nyt tässä viime aikoina.
Tässäpä niitä biisejä sitten tulee:

 
Michael Monroe - Stained Glass Heart

Metallica - Whiskey In The Jar

Metallica - Wherever I May Roam

Queen - Headlong

Volbeat - Still Counting

Volbeat - Pearl Hart

Skid Row - 18 And Life

AC/DC - Let There Be Rock

Sielun Veljet - Peltirumpu

Ozzy Osbourne - Shot In The Dark

Van Halen - Panama

Reckless Love - I Love Heavy Metal

 
Poisonblack - Home Is Where The Story Is (tää video tuli siks vähän isompana ku tää piti laittaa tänne toista kautta)

Ainakin noita biisejä on tullu paljon kuunneltua.. Oon myös ootellu paljon joulua, käyny ostamassa joululahjoja ja paketoinu niitä just eilen. Sit oon pitäny peli-illan perheen kaa, tajunnu et luonto-ohjelmat on oikeesti aika mielenkiintosia, syöny liikaa sipsiä jne.  :D Ei oo pitkä aika joululomaan, jeee! Joululomalla otan kyllä ihan rennosti, aattelin hengailla kavereiden kaa, kattella leffoja yms. :)
Mut tässä vielä vähän kuvia mitä oon täältä kotoa ottanu:


Mut eipä mulla mitään muuta tän kummempia, aattelin kattoo tänää yhen leffan, ens viikolla ois vielä neljät kokeet mihin pitäis lukee.. Aattelin et voisin seuraavassa postauksessa kertoo vaikka jostain vanhasta keikasta millä oon käyny. :)

2 kommenttia:

  1. Koskas nähdään? Mullakin on lomaa 23-26 päivä, perjantaina takaisin töihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kävis varmaanki mikä päivä tahansa,millon sulle kävis? :)

      Poista