rrock'n roll child

torstai 16. elokuuta 2012

Kuulumisia

En oo taaskaan tehny mitää kovin erikoista lähiaikoina.. mulle soitettii tossa maanantaina siitä ammattistartista, et mut on hyväksytty sinne,jeejee :) Mulla alkaa koulu 27. päivä tätä kuuta, et on täs viel aikaa lomailla. Maanantaina tulee viel kirje jossa kerrotaa et monelta se koulu alkaa jne. Oon ollu vaa aika paljo kotona, käyny mummilla kattomassa Salkkareita ja sit eilen olin pitkästä aikaa Sinillä.
Jansku anto mulle omaks yhen semmosen leffan ku Dark Floors, nii otin sen mukaan Sinille.
Nyt oon nähny sen leffan jo kaks kertaa enkä vieläkää tajua sitä  loppua. Mut niin, leffan jälkee datailtii vielä vähä aikaa ja sit lähin kotii joskus ennen kaheksaa.


Tänää ois ollu tarkotus lähtee pitkästä aikaa Särkkää, mut yhessä vaiheessa alko sataa nii en sit lähtenykkää.. nyt tuolla ulkona paistaa aurinko, mut emmä silti enää mihkää lähde. Ehkä mä meen sinne Särkkää ens viikolla jos jaksan. Kattelin just äske pitkästä aikaa sellasen leffan ku Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä. Oli iha hyvä. Lähen myöhemmin TAAS mummille kattoo Salkkarit ;D.
Huomenna onki jo perjantai... ei vielä mitää tietoo mitä tekis. Mut lauantaina meen ehkä kattoo Madagascar kolmosen, se nyt vähä riippuu.
Mut jooo.... tylsistyn tässä taas vaihteeks.
Oon vähä aatellu et tekisin pitkästä aikaa semmosen postauksen mun lempibändeistä. Oon tainnu tehdä niitä tänne jo pari. Mut niin, ens viikolla vois olla aikaa tehä semmone.
Mutta mutta, eipä nyt tuu muuta asiaa mieleen, tuli taas tämmöne aika random postaus vai miten se nyt pitäs sanoo..

ps. ai että toi on hyvää !

pps. mansikoita ! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti