rrock'n roll child

lauantai 4. elokuuta 2012

Uutta postausta taaas !

Aattelin nyt kirjottaa siitä torstain keikasta jolla olin, ku täs on nyt sillee iha hyvää aikaa et ei oo kiire mihinkää.
Niin, Jussi Selo & Nefernefernefer oli siis torstaina Keskustorilla.. mun piti mennä Hannan kaa kattoo sitä mut ei sitä Hannaa näkyny missää nii katoin sitä bändiä yksin sitte. Oli iha hyvä keikka, jotkut kappaleet oli semmosia mitä en ollu kuullu kertaakaa.. Mut parhaimpia vetoja oli Viimeiseen hengenvetoon, Nefernefernefernefer, Sisko ja veli, Ohi viikatteen ja sit Hetki lyö, jonka ne veti viimeisenä.. joo ei se oo niiden oma kappale mut hyvin ne osas senki vetää. :)
Sit ku keikka loppu nii lähin käppäilee pysäkille päin mut pysähdyin hetkeks kattoo lavalle ja yllätyin et näin siellä Tuija Piepposen, siis sen joka näytteli Sallan äitiä Salkkareissa! Se Tuija oli siis juontamassa sitä juttuu siellä... mut joo näin vihdoinki sellasen tyypin joka on näytelly Salkkareissa! Ku harvoin mä mitää näyttelijöitä nään..







Tuija :D

Porukat lähti eile mökille ja sisko mummille, et saan olla taaas vaihteeks rauhassa :D.
Olin eile keskustassa Linnean ja Janskun kaa, käytii Koskarissa ostamassa leffoja, sit käytii Sokoksella, Hesessä ja Coffee Housessa.. oli iha kivaa. Sit lähettii Janskun kaa joskus ennen neljää pysäkille ku Jansku lähti syömää ja mä saunaa. Sit joskus illemmalla Jansku tuli viel meille, katottii yks leffa,pelattii Kimblee ja Muuttuvaa labyrinttia. Kello oli varmaa jotai... oisko ollu vähä yli yheksän, nii tehtii viel lenkki ja kuvailtii samalla.








etana iltalenkillä :--D
Tänää meen taas keskustaa ku nään pitkästä aikaa mun yhtä kaverii :).  Ei oo kyl mitää tietoo et mitä tehää mut eiköhä me jotaai keksitä. Aattelin et jos käytäis vihdoinki siinä maailmanpyörässä!
Sit saatan olla viel myöhemmi toisen kaverin kaa jota en oo myöskää nähny pitkää aikaa..
Huomenna lähetäänki Janskun kaa tonne Tahmelaan päin, ku siellä on joku ilmaiskonsertti.. en muista ketä kaikkii siellä esiintyy mut siel esiintyy ainaki Lassi Valtonen ja Pelle Miljoona! En malta oottaa :) No mut ei mulla kai taaskaa muuta ihmeellistä ollu, jatkan tässä kohta dataamista, syön jossai vaihees ja lähen kolmeks keskustaan =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti