rrock'n roll child

torstai 2. elokuuta 2012

Heijj

Päätin taas kirjotella jotai tänne... no ei siitä viime kirjotuksesta kauaa oo mut kuitenki :D.
Empä oo täs lähiaikoina kauheesti mitää tehny,maanantaina ja tiistaina en ainakaa tehny mitää erikoista, keskiviikkona eli eilen, kävin ainaki mummilla kattomassa Salkkarit ja lähettii sen jälkee käymää pitkästä aikaa kirjastoautolla. Palautin sinne yhen Negativen albumin ja lainasin pari leffaa,kirjan ja Suomipoppia 6 -albumin. Sit lähin kotii, alotin lukeen sitä kirjaa, ja datailin kans.
Tänää meen varmaa kuudeks kaupunkii, ku Jussi Selo & Nefernefernefer soittaa kasin aikaa Keskustorilla.
Syy siihe miks meen sinne jo nii aikasi on se et Hannaki on siellä siihe aikaa, aattelin et jos otettas kuvia pitkästä aikaa ja sit käytäs jossai.. Mut enne ku meen sinne kaupunkii nii aattelin ehkä kattoo ton Napapiirin sankarit, ku Linnea lainas mulle semmosen... toisaalta sitä ei jaksais kattoo ku oon sen kuitenki jo kerra nähny mut nii... ehkä mä kuitenki katon ku se vaikutti hyvältä.
Siivottii siskon kaa tossa aikasemmi marsun häkkiä ja sit sisko pyysi et arvostelisin sen vaatteita ku sisko vähä järjesteli vaatekaappiaan... annoin melkei kaikille vaatteille arvosanaks 8 ja sisko taas anto seiskoja. :D
Ainii ja sisko löysi vaatekasansa uumenista mun mustan topin jota oon ettiny kaikkialta, saan taas pitkästä aikaa käyttää sitä! No mut ei kait mulla taaskaa muuta, oottelen täs innolla iltaa et pääseen näkee taas Hannaa ja Jussi Seloo !

Tässä tulee nyt näitä random kuvia ;)





nimmarivihko

tommosta hyvää pirtelöö:)





2 kommenttia:

  1. Sä harrastat valokuvausta vähän niinkun enemmänkin... Tosi hyviä kuvia, ei siinä mitään :) Kuvaaks sä muuten puhelimella vai kameralla?

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Ja kuvaan vähä molemmilla :D

    VastaaPoista