rrock'n roll child

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Crazy Nights

Moikka! Kuten sanoin edellisessä postauksessa, niin kerron nyt siitä eilisestä tapahtumasta.
Se koko tapahtuma alko siis vissii jo klo 18, mut lähin vasta puol ysin bussilla keskustaan päin.
Von Hertzenit alotti siis klo 21, oli kyllä mahtava show ! Tuli vaa seistyä kivasti siinä kaiuttimien vieressä, et meinas siinä melkee kuulo lähtee. Pari juttua jotka mua ärsytti, oli se, et ihmisten piti kulkee just siitä kohasta missä mä seisoin. Kokoaja piti varoo ettei kamera ois lentäny kädestä ku ihmisten piti tunkee just siitä. Ja se toinen asia joka ärsytti, oli se et kamerasta loppu just huonoon aikaa akku! Onneks olin ottanu varmuuden vuoks siskon kameran, siitä ei onneks loppunu akkua, nii sain otettuu aika monta kuvaa bändistä,valoista ja raketeista. Hauskaa oli vaikka olinki siellä ilman seuraa. Niin ja harmi juttu muuten, et siskon kamerasta ei saa enää kuvia koneelle... Että ei tuu sitte kuvia. No mut pääasia et sentää sain kuvia ja et ne on kuitenki hyvässä tallessa.
Se tapahtuma loppu joskus ennen kymppiä, nii sit tuli kiva ruuhka ku kaikkien piti rynnätä samaa aikaa sieltä alueelta. No mut selvisin onneks kotiin.
Ja toi otsikko tulee yhestä KISSin kappaleesta, johon rakastuin eile ku päätin kuunnella bändiä pitkästä aikaa Youtubesta.  Voisin muutes laittaa tähä kappaleita mitä oon ahkerasti kuunnellu lähiaikoina:








Noin. Ja sitten tässä ois vielä tää KISSin kappale:


Eipä mulla nyt sit muuta, lähen tänää vielä Janskun ja Linnean kaa keskustaa, ja huomenna alkaaki jo koulu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti