rrock'n roll child

lauantai 11. elokuuta 2012

Honeymoon

Oon näköjää viimeks maanantaina kirjotellu tänne.. niin että vois taas kirjotella jotaki jännää.
Kerron taas  et mitä oon tehny lähiaikoina ku ei oo oikee muutakaa asiaa. Ei oo oikee tapahtunu mitää erikoista, oon kattonu mummilla taas Salkkareita, keskiviikkona pääsi taas kirjastoautolle palauttelee ja lainailee.. lainasin sieltä muutes aika hyvät leffat; Maameren tarinat, Bombay Dreams ja Sleepower. Katoin sen Bombay Dreamsin just eile, oli iha jees mut en silti uudestaa kattois :D.
Tänää pitäs vielä kattoo toi Sleepower ja huomenna sitte Maameren tarinat. Lainasin sieltä autolta myös pari kirjaa ja levyä (Kotipelto: Serenity ja Amorphis: Silent Waters). On niitä vähä tullu kuunneltua.
Torstaina mulla oliki sit kampaaja jo klo 9.30, piti siinä joskus puol ysin aikaa jo heräillä et oisin ehtiny syömää aamupalaa, pukemaan päivävaatteet ja kaikkee.. Siellä kampaajalla meni joku about puoltoista tuntii. Mulle siis värjättii hiukset kuten tossa aiemmassa merkinnässä kerroin. Vähä myös leikattii latvoista ja otsahiuksilta. On nää mun hiukset nyt iha kivan näköset :--). En tosin viitti iha mitää kuvaa laittaa niistä koska en osaa ottaa niistä mitää hyvää kuvaa :D. Ja sit kävin siel haastattelus josta kans kerroin viime postauksessa.. ihan hyvin muuten meni, eipä se haastattelija muuta ku kehunu et oisin hyvä hakija sinne :)
Mut joo.. eilen sitte porukat lähti viettään viikonloppua yhelle leirintäalueelle ja mä ja marsu jäätiin taas kaksin kotiin. On se vaa ihanaa ku saa omaa rauhaa :--). Eilen tuli katottuu taas Salkkarit ja sit katoin pitkästä aikaa Vedetään hatusta. Sitte vaa datailin ja katoin leffan. Et ei mulle eilenkää tapahtunu mitää speciaalia :--D.
Tänä aamuna heräsinki sitte siihe et marsu huusi ruokaa.. no annoin sille ruokalautasen nii johan hiljeni :D. En sit enää saanu unen päästä kiinni nii menin kattelee iha huvin vuoks lastenohjelmia. Taisin nukahtaa jossaki vaiheessa sille sohvalle ja heräsin sit sopivasti ku alko kuuluu Muumien tunnari :--D.  Niin, katoin siis Muumit ja sen jälkee siivoilin marsun häkkiä. Sit söin jo ruuan ja kello tais olla puol 12 ku tulin datailee..katoin yhe leffan netistä, semmone ku Child's Play. Oli hyvä leffa vaikken kauheesti tajunnu siitä mitää ilman tekstitystä. Vois kattoo joku päivä toisen ja kolmannen osanki jos vaa löytyis. Mut niin, datailin viel vähä aikaa sen leffan jälkee ja sit lähin kolmeks toho silloille ku näin Janskun siellä. Jansku palautti mulle yhen leffan jonka olin lainannu sille. Käytii taas kuvailemassa ja juteltii kaikesta maan ja taivaan väliltä :D.  Jansku tuli viel meille joskus oisko ollu puol viiden aikoihin. Pelattiin taas Kimblee ja Muuttuvaa labyrinttii ja katottii samalla Ice Agee ku se tuli teeveestä. Syötii myös vähä pitsaa :--). Jansku lähti joskus seiskalta ku sillä oli sauna, nii saatoin sen toho silloille ja sit kävelin takas kotii. Oon lueskellu vähä tota yhtä kirjaa minkä lainasin sillo keskiviikkona kirjastoautolta, sit oon siivonnu taas marsun häkkiä ja katoin Merlinin. Merlinin jälkee tulinki jo koneelle, yllätysyllätys. Löysin jotai vanhoja tietsikkapelejä mut harmi vaa ettei ne toimi tällä koneella..miksköhä meillä on niitä vielä jos niitä ei voi pelata? :D
No mut on ollu kuitenki tosi mukava päivä, nyt voisin laittaa kuvia mitä otin tänää.







mun oli tarkotus näyttää peace-merkkiä mut jansku heilutti käsiään kameran eessä nii tuli tämmöne :D







Ainiin tosiaa toi otsikko tulee sitte tästä kappaleesta:


Tää on mun mielestä yks parhaimpia Hardcore Superstarin kappaleita! Kuulin tän ekan kerra joskus viime viikolla kai, ja pakko sanoo et täs on jotai sellasta mistä tykkään ! :--) Ehkä se on sit toi kertosäe, en tiiä :-D.

Mut eipä mulla taaskaa tuu mitää muuta mielee, joten tämmöne postaus tällä kertaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti