rrock'n roll child

maanantai 6. elokuuta 2012

Pispala Folk

Oltiin eile Janskun kaa Pispala Folkissa tuolla Tahmelan rantsulla.. oli mitä ihanin ilma, semmone lämmin ja aurinko paistoi :). Se koko juttu alko jo klo 13 mut lähettii vasta kahen aikoihi bussilla sinne päi.. ei oltu ikinä käyty siellä nii piti kysyy mummilta neuvoo. Se sano et se rantsu ois ollu Rosendahlissa (vai miten se nyt kirjotetaankaa..) mut ei se ollu se. Käytii me siellä kuitenki kattomassa nii eihä siel mitää ollu, kyseltii sit ihmisiltä et missäpäi se ranta on nii ne neuvo et viel jotai about 2 kilsaa eteenpäi siitä Rosendahlista. Kysyttii varmaa neljältä eri ihmiseltä enneku päästii oikeeseen paikkaa..siellä oli muute aika kivasti väkee mut ei se mitää haitannu. Käytettii mun pyyhettä vilttinä ku ei huomattu ottaa mitää oikeeta vilttiä mukaa. Istuskeltii sitte siellä, syötii vähä eväitä ja nautittiin hyvästä musasta ja ilmasta! Käytiin Lassi Valtosen jälkee pukukopissa vaihtamassa uikkarit ja mentii uimaa.. siellä kävi kokoaja aika hurjat laineet :D. Yhessä vaiheessa ku oltii uimassa takas rantaan päi nii meinattii jäädä kiinni semmosii vesikasveihin. Tuli siinä joo vähä kiljuttuu ku meinas melkee jäädä kiinni ja luulin eka et siinä ois ollu joku kalaverkko :D. No, uitiin vaa rohkeesti niiden läpi ja uitiin viel toosi pitkä matka sinne rantaa, siinä järvessä oli muute tosi matalaa, tuntu ettei ois ollenkaa syventyny. No mut uimisen jälkee käytii pukukopissa vaihtamassa vaatteet ja mentii kattoon hetkeks Pelle Miljoonaa. Ei me jaksettu kattoo sitä loppuu asti nii lähettii sit menee sieltä. Siinä lähellä oli yks bussipysäkki nii hypättii siinä bussi numero 21 kyytii.. Jansku jäi Metsolla pois ja mä jatkoin vielä matkaa.

tää on Rosendahlista ku käytii siellä vähä kiertelemässä



Lassi Valtonen





Pelle Miljoona



Tänä aamuna heräsin sit siihe ku iskä ihmetteli ettenkö aio herätä ollenkaa :D.
No, petasin sitte petini, söin aamupalaa, puin jne.. sit mulle soitettii jostai oudosta numerosta.
Mulle puhuttii siitä ammattistartista joho olin hakenu.. ja mulla ois niinku torstaina joku haastattelu, sinne sit suoraa kampaajalta jos mulla menee kaua aikaa siellä kampaajalla. Mulla siis värjätää pitkästä aikaa hiukset, samalla värillä ku viimeks, eli siis se on aluks semmone tummanruskee mut se haalenee siitä sillee vaaleenruskeeks... osasin selittää :D  No mut joo, tänää en tee kauheesti mitää erikoista, meen varmaa taas mummille kattoo Salkkarit ja sit aika paljo datausta ja silleee..
Niin että eipä mulla taaskaa muuta ! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti