rrock'n roll child

tiistai 21. elokuuta 2012

Lempibändini osa 3

Noniin, päätin nyt tehdä pitkästä aikaa taas tämmösen postauksen. Tän tyylisestä postauksesta onkin jo aikaa.. Kuvat on sitte netistä otettu ku en oo nähny livenä näitä bändejä.
Mut joo, asiaan!


Crashdíet
Ruotsalainen sleaze rock/glam metal -yhtye.Mulla ei oo oikeen minkäänlaista muistikuvaa millo oon tähän bändiin tutustunu.. oon kuullu tältä yhtyeeltä vain muutaman kappaleen, pitäs kyllä alkaa kuuntelee vähä enemmä.
Oon kuunnellu yhtyeen vanhaa tuotantoo, siis sitä jollon Olli Herman oli vielä laulajana.
En omista bändiltä minkään näköstä fanituotetta, mut pitäis varmaan hankkia ainakin joku albumi joskus jos semmonen löytyis jostain. Mun lempikappaleet tältä yhtyeeltä on Breaking The Chainz, In The Raw,Riot In Everyone,Falling Rain ja Generation Wild, tosin Olli ei laula tossa vikassa kappaleessa. Nykyään tässä bändissä laulaa Simon Cruz.


Avenged Sevenfold
Yhdysvaltalainen metallimusiikkia soittava yhtye. Eipä oo kyllä tästäkään mitään muistikuvaa miten oisin tutustunu bändin musiikkiin. Omistan bändiltä yhden albumin, Nightmare. Oon kuunnellu sen albumin monta kertaa läpi, ja pakko sanoo että todella hyvän kuulosia kappaleita. Mun mielestä sillä bändin laulajalla (M. Shadows) on oikeesti mahtavan kuulonen ääni! Se on semmone, miten sen nyt sanois... emmä tiiä, upee! :D Ja mun lempikappaleet tältä yhtyeeltä on Nightmare, Welcome To The Family, Danger Line, Buried Alive, Natural Born Killer ja Afterlife.


Bon Jovi
Yhdysvaltalainen rock/hard rock -yhtye. Monta vuotta tullu kuunneltua, todella upean kuulosta musaa! Omistan myös albumin, The Best Of Bon Jovi Cross Road. Lainasin kerra kirjastoautolta jonkun toisen levyn mutten nyt muista sen nimee, sieltä löyty aika paljon hyviä biisejä.
Mulla on tosi monta lempibiisiä tältä bändiltä, kaippa mä voisin luetella ne kaikki :D.
Livin' On A Prayer, Keep The Faith, Someday  I'll Be Saturday Night, Always, Wanted Dead Or Alive, You Give Love A Bad Name, Bed Of Roses, Bad Medicine, In A Out Of Love, Runaway, Never Say Goodbye, It's My Life, Have A Nice Day ja We Weren't Born To Follow.


Uniklubi
Suomalainen rock-yhtye. Tätäkin on tullu kuunneltua jo monta vuotta. Eka biisi jonka kuulin, tais olla Rakkautta Ja Piikkilankaa. Ja itseasiassa oon nähnyt bändin laulajan, Jussi Selon, livenä pari kertaa ku se laulaa tällä hetkellä sellasessa yhtyeessä ku Jussi Selo & Nefernefernefer.
Uniklubi on nyt mun tietääkseni tauolla ja että myös Teemu ja Antti soittavat toisessa bändissä, Jupiterissa.
Mut niin, oon saanu Jussi Selolta nimmarin ja yhteiskuvan, jeejee! Ois kyllä kiva nähä Jussi myös Uniklubin kaa livenä. Mulla on myös tältä yhtyeeltä aika monta lempibiisiä, mm. Rakkautta Ja Piikkilankaa, Luotisade, Kukka, Vnus, Rakkaudesta Hulluuteen, Tuhka, Aikasi On Nyt, Maailma Puhaltaa, Kaikki Mitä Mä Annoin, Kylmää, Näiden Tähtien Alla, Huomenna, Varjoon Juuttunut.

Mut joo, tämmönen postaus nyt tällä kertaa ! Viimeinen (neljäs osa) tulee sitten joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti